کبوتر

بزرگترین عیب این است که دیگری را به چیزی که در خودت هست سرزنش کنی! - حضرت علی(ع)

کبوتر

بزرگترین عیب این است که دیگری را به چیزی که در خودت هست سرزنش کنی! - حضرت علی(ع)

با اسم خودش شروع می کنم ...

سلام
نمی دونم به عنوان وبلاگ توجه کردین یا نه ...
یعنی چی پریدن ؟...
خوب برو سوار هواپیما شو بپر دیگه  ...
نه بابا ! این پریدن با بقیه پریدنا فرق می کنه ... این پریدن یعنی جدا شدن ...
یعنی گذاشتن و رفتن ... رفتن به کجا ؟...
به اون بالا بالاها ...
هیچوقت توجه کردین که این همه هواپیما و موشک و سفینه و اینا ساختن ولی بجای اینکه آدم رو از اینجا بکنه بدتر هرکی باهاش میره آرزو میکنه که هرچی زودتر برگرده پیش خونوادش و بره تو خونش و به قول یارو گفتنی پاش به زمین سفت برسه ...
من اینجا نمی خوام در مورد روش های ساخت سفینه برای سفر به ماه حرف بزنم (!) من می خوام راه ساختن سفینه برای رفتن به آسمونا رو یاد بگیرم ...
اون آسمونی که همه توش آسمونین ؛ از این زمینیا توش خبری نیست ...
من از این آسمونا دوست دارم ...
... به خاطر اینکه خودمو یجوری جلوی شما خوب نشون بدم این حرفا رو نمی زنما ...
آخه اصلا چه فایده ای داره ؟...
ولی خودمونیما از این جا ها توی اینترنت کم پیدا میشه که یکم حرف دل توش بزنن
راستی شما از کدوم آسمونا دوست دارین؟ ...
نظرات 2 + ارسال نظر
کبوتر پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ب.ظ http://بابا اینو که دیگه بلدین

برای اینکه روتون وا شه اولیش و خودم می نویسم :)

من پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:04 ب.ظ http://skystorty.blogsky.com

اگه بهم کمک کنی ممنون میشم.

والا من که نتونستم برم توی وبلاگت ...
مطمئنی که آدرسش رو درست زدی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد