کبوتر

بزرگترین عیب این است که دیگری را به چیزی که در خودت هست سرزنش کنی! - حضرت علی(ع)

کبوتر

بزرگترین عیب این است که دیگری را به چیزی که در خودت هست سرزنش کنی! - حضرت علی(ع)

خودمونی ...

خدا جون ...
گیریم عذابت رو تحمل کردم ...
دوریت رو چجوری می تونم تحمل کنم؟ ...
گیربم داغی آتیشتو تحمل کنم  ...
چجوری هواسم به مهربونی و کمکای تو نباشه ؟...
چجوری توی آتیش آروم بگیرم با این که می دونم تو ...

خدا جونم ...(!)
اگه اون موقع که توی آتیشم میندازی بتونم حرف بزنم ...
می دونی چی میگم ...؟
میگم خدایا کمکم کن! ...
خدایا من تورو دوست دارم ! ...
خدایا نا امیدم نکن ! ...

خدا جون ...
میشه قبول کرد که تو صدای بنده ی گناه کارت که داره به خاطر گناهاش می سوزه و بازم داره تو رو صدا می کنه و منتظر تو مونده  رو بشنوی و نجاتش ندی‌ ؟...
آخه انقد تو این دنیا می بخشیمون که آدم فک می کنه اونجا هم مثل اینجاست ...

خداجون ...
تو که می دونی چقد ضعیف و بیچاره ایم ...
کمکمون نمی کنی ...؟

... من که فکر نمی کنم کمکمون نکنی !...
نه هیچوقت تو کسی که دوستت داره رو تنها نمی زاری ...
هیچوقت ...

«بر گرفته از دعای کمیل»

نظرات 7 + ارسال نظر
داود خطر ! جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ http://www.khayam.co.sr

و اما کفتر ...

خیلی بدی ...

دیوونه جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ق.ظ http://abjikhaleh.blogsky.com

سلام / می خولستم وال بشم که نشد / نمی دونم که خدا چرا به همه این قدر لطف داره و بهشون قدرت تکلم داده ولی به من نداده / ولی خب باز هم نا شکر نیستم چون به من چیزی داده که به بقیه نداده / خیلی قشنگ بود / خدایش حال کردم / امیدوارم که بتونم باز هم بیام . / اگر تونستی برام این مطالب رو میل کن / راستی یه سری هم به من بزن/ یا علی

سلام آسمونی :
مطلبش که از من نیست ...
مطلبش از امام علی (ع) یه!
من فقط به زبون خودمونی درش آوردم...
(خدا کنه خرابش نکرده باشم ...)

وبلاگ شیشه ای جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:04 ق.ظ http://glassweblog.blogsky.com

روح خدا به خدا پیوست ؟

وقتی امروز همه جا و همه کس دارن درباره ی امام حرف می زنن چرا ما اظهار نظر نکنیم ؟!!! پس کمی حوصله کنید که من هم می خوام برم بالا منبر ...

فکر کنم هممون به این نتیجه رسیده باشیم که هر کسی از انقلاب و جنگ و وقایع تاریخی خاطره تعریف می کنه یه جورایی خودش تو صحنه نبوده و فقط نقل قول هاییه که از بقیه شنیده و یکم هم اعتماد به نفس داره و همون مطالب و از زبون خودش تعریف میکنه ..........................

منبرم جای خوبیه ها ...
یه جورایی تو آسموناس...
(به جون خودم دیونه نیستما (البته یه کوچولو چرا !))

علی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ق.ظ http://unforgivenboy.persianblog.com

باحال بود

حال از خودته ٬ آسمونی ...
بازم به ما سر بزن !

هدی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ب.ظ http://hoda2004.persianblog.com

سلام دوست عزیز. حرفات چه پاکه! ادم یه جوری می شه می خونه.... همیشه حرف زدن با خدا.... ادم یاد نور خدا می فته. سبز باشی. یا علی

آخه کی رو غیر خدا داریم که باهاش حرف بزنیم؟...
کاشکی اونم باهامون حرف می زد ...
حتی یه کلمه ...
یا حتی یه چیزی بهمون می گفت ...
:: این کارو نکن پسر ٬ دِه ...
ولی همینم که نمی گه که ...
انقده مهربونه که اینم نمی گه ...
شاید برای همینه که بعضیامون انقده لوس بار اومدیم ...
(چاکرشم هستیم ٬ چه حرف بزنه ٬ چه نزنه...)

[ بدون نام ] جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ب.ظ

راستی دوباره تو حیات خلوتم کلمه ریختم. خوشهال می شم قدم رنجه کنید! سبز باشی.یا علی

خوندم ...
خیلی خوبه که یکی واقعیت ها رو بگه ...
آسمونی باشین.

محمد علی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:49 ب.ظ

با سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد


خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن
تو خود گفتی که در قلب من دل شکسته خانه داری
شکسته قلب من یارا به دردمن دوا کن


خیلی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد